Wednesday, August 28, 2013

0 introduction... hehhe

Done... akhirnya aku dapat buka personal blog sendiri.... ni aku create akaun baru .. hehe so pasni aku pakai akaun ni and harap x la lupa passwood seperti sebelum2 nih... (hahah... lupa sebab banyak sangat akaun blog) and dengan teknologi yang canggih manggih sekarang nak update pun senang sebab boleh pakai mobile jer.. ...

baru create tadi and jab tadi ..


hope and hope sangat2 kali nih berpanjangan lah aku mengupdate blog aku nih.. sebab apa aku cakap macam tuh.. coz Sebelum2 nih aku dah ada personal blog jugak..sejak tahun 2006 (time mula2 masuk kerja and berjinak2 pasal blog) lebih dari 10 blog ( gila banyak, hhahahha)  - aku pun x tau napa aku buat banyak blog..

and sampai sekarang.. hanya 1 blog bertahan sampai sekarang iaitu.. http://yanamakeuptouch.blogspot.com. .. (freelance makeup artis).. kalo nak tempahan makeup just call jer.. ( ehhh sempat promote plak..)

ni lah senarai blog yang aku ada.. hahhah (ko hadooo... hahahaaaha) 



.. misi seterusnya.. cari penyelesaian macam mana nak buang semua akaun 2 nih...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close