Tuesday, October 1, 2013

4 {Recycle Project } - apa lagi bekas comel nih boleh buat?

Assalammualaikum. . Ok ni bekas kuih raya yg comel tu.Nak tau pasal nyer ada kat sini.. ketaksuban keatas bekas ni menjadi2 jer...geeeee :).  Memandangkan aku ada 2 3 bekas macam nih, so salah 1 nya aku jadikan..  jeng..jeng..jeng.. (haha poyo jer)

Bekas  marjerin. ok la kan bekas marjerin jer pun, boleh letakkan dalam bekas sarapan pagi, kecik an comel jer atas meja, bila dah comel ada semangat la makan bersama roti  (aku rasa la)

haha.. basuh bersih2. masukan marjerin dalam bekas comel nih 

ratakan dengan sudu

so dah rata and bersihkan lebihan marjerin disekeliling

Hahha.. cantik x kak ton. kekke ok just labelkan jer (jika perlu) done..ahhah cantik kan. (peh perasan-ok cantik bg aku ler)

 motif- heheh sebab aku beli marjerin dalam paket plastik, so ni la kaedah pengstoran yg aku gunakan. baki selebihnya aku letak dalam tapeware besar , so aku ada 2 bekas marjerin , 1 untuk sarapan pagi and 1 lagi untuk guna nak masak2.. 

4 comments:

  1. Senang nk guna sbb da seperate kn..
    Cik hani mmg bli dlm bks kecik sbb jrg guna laa..nnt lama2 bau hapak pulak sbb xhbs guna..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..macam yana cepat jugak abis, tak sempat nak kulat hehhe.. marjerin nih kalo terdesak, minyak habis, pakai jugak untuk goreng sayur.hehhe...

      Delete
  2. vahhhhh kemas.pas ni gift or beli bekas kueh kena simpan.xleh buang~ hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhehe.TQ..cik puan rara... :) yup. kalo jumpa bekas comel kat mata tu simpan jer.

      Delete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close