Wednesday, December 4, 2013

3 Susunatur dalam beg pink- apa yg ada ekk?

Assalammualaikum

Dulu aku pernah up entry pasal susunatur dlam beg tangan kan... hhehe ada dulu dulu punya entry kat sini..

Tapi apa yang ada dalam beg ni no 4 aku ni. .. erm macam macam ada. Kalo nak pakai tu kompom jer ada.. motip sebab nak senang guna time nak guna.. hahha

Selalunya kalo trip yg x disangka and perlukan benda2 alah cam ni.. nampak macam remeh jew kan. Tapi tu lah aku. Setiap benda semua nak sumbat..

opps trip yg tak disangka ekk.. ermm tak di plan sebenarnya.. main redah mak jemah jew..so kalo dah tau ada plan tu kompom la bawak semua pekakas kan..so sebab banyak kali dah kena macam nih makanya bawak jer lah semua..

ubat gigi berus gigi sabun and seangkatan dengannya memang dah kitaorang stanby dalam keta..

This is my pink makeup beg.. traveling makeup beg. Guna ke tak guna tetap aku bawak g mari.. ermm kalo time x bawak terasa nak pakai and kalo bawak x pakai pun..mau nya beg x berat.. 

so apa yg ada dalam ni, just makeup2 org puan yg suka makeup mcm aku..keke.. 

  1. Bedak miami.. x abis2 lagi aku pakai..
  2. magic lipstik
  3. mac Faundation  (kadang jew pakai kalo rajin)
  4. Eyebrow pencil liner
  5. Mascara  fiber.. (best sebab senang jew nak buang)
  6. ketip kuku (slalu jew x sempat nak ketip)
  7. Tester hada labo (besh kalo x pakai pelembab muka pakai ni jew terus dah leh kuar umah)
  8. Shumura cleanser 
  9. Blusher +eyeshadow makeup kit
  10. Brush
  11. Mini perfume
hohoh banyak nyer... opps.. aku pakai time aku rasa kerajinan tahap tertinggi jew.. selalunya pas solat aku akan pakai bedak and lipstik jew lah..yg lain2 tu saja buat berat beg..

So sumbat je semua tuh dalam beg nih..kecik2 jer semua tapi bila dah dikumpul jadi lah penyumbang keberatan beg.. hheh

3 comments:

  1. Replies
    1. Ahh ahh.. beg doremon..opss.. tisu jer x der.. hahha

      Delete
  2. Yup...guna ke tak guna ke cik hani pun tetap bwk bag makeup..beratkn beg je cik hani ni

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close