Wednesday, May 7, 2014

4 Aku and Accessories di Zalora banyak pilihan

Sponser Post 
{sila skroll kebawah untuk entry baru}

Assalammualaikum...

kalo nak sembang pasal aksesori  sampai bila pun x abis..
sebab opkos la kan aksesori dan wanitakan x dapat dipisahkan.. hahha melekat gituh..
tapi x dinafikan ada gak perempuan yg x suka aksesori.. tapi aku rasa kurang2 mesti ada cincin..kan kan kan..

aku ? pehhh memang jenis tak tahan tengok benda berkilat2, bersinar sinar , and yg kretip2..hehhe...
mata aku pun akan bersinar2 macam lampu lip lap.. hahah :p

walaupun aku tau peel aku akan pakai kejab jew.. time aku ingat aku akan pakai.. :p..
and aku akan pakai kalo aku rasa hari tu aku nak bergaya lebih...
kalo nak g makeup orang kompom akan lebih ckit aksesori kat diri aku nih.. gaya ala2 makeup artis gitu,, hahah

kalo tengok aku punya stok aksesori biasa2 jew.. ala.. yg biasa2 jew..
paling kurang gelang tangan kristal yg dulu jadi trand tu..
pastu gelang mutiara..
tapi kebanyakkan aku kumpul gelang jew lah.. rantai ada gak.. tapi x banyak..

jangan plak disebabkan suka dengan aksesori , korang akan jadi magsa aksesori plak.. cukuplah sekadar berhias ringkas sesuai dengan majlis.. kang tetiba korang nak g pasar basah jew pun. tapi melaram macam nak g dinner tu , aku rasa melebih kot.. tapi x la aku kata salah.. tapi it over jer ckit..(tu pendapat aku jew,korang jangan plak meroyan dengan statment aku nih..  )

nak dapat aksesori yg cantik2 ..sekarang banyak jew.. yang pemalas macam aku. leh terjah Zalora
korang ngadap jew website diorang macam2 ada and aku kompom korang akan rabun and rambang mata tengok Zalora punya collection....  nak subang, rantai, cincin and nak gaya macam mana..semua ada..

and aku tengah immm jew yg nih.. hhaha..
ok takk.. aku dapat bayangkan kalo aku pakai time nak g makeup custumer.. 
ada gaya makeup artis tak.. 

kah kah kah.. 
ok ok. tak der kena mengena ...tapi serius ni aku suka.. 


so..jom lah terjah zalora ye.. bukan setakat aksesori.. barang lain pun ada. bab harga jangan risau, and aku yakin harga mampu milik punya..
tip poyo dr aku.. beli lah dengan bijak... sebab korang akan meroyan bila dah sampai sini.. hahha

Klik sini ACCESSORIES and happy shopping

#jom shooping zalora,#bertudung pun boleh melaram whatttt




4 comments:

  1. lawanyaa...nampak berstyle..gitu..

    bukan remaja jer boleh bergaya.. kita punboleh bergaya dengan gelang comel tu

    ReplyDelete
  2. lawa aje kalau kena gaya....
    Pandora tak nak ke?

    ReplyDelete
  3. hehhe.. kena pandai mix and match... pandora pun kita dah ada.. siap buat koleksi lagi.. kekeke

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close