Wednesday, November 12, 2014

1 mac brush belt..from ebay

aku nak review pasal mac brush belt aku nih...
sungguh osemm bak ang.. kekke

kalo korang perasan kat insta aku ada upload.. bungkusan nyer.. hehhe


excited ... sebab ni la pertama kali beli pakai ebay..online  bak angg... hhahah
memang tawakal jew.. ni


so aku review ckit.. cinta hati baru nih...

ada tali pinggang yang leh ejas2..nak ketat ke,longgar  ker.ikut keselesaan..
fungsi  sama macam beg sekolah yang ejas2 tali tu.. 


ada 27 slot untuk brush termasuk 4 poket lebar kiri and kanan. depan and tengah..
lebar 10 inci ke 15 inci
20 poket untuk brush
3 poket dibahagian tengah untuk letak gunting or penyepit..


setakat nih.. aku dah pernah ada beg2 lain.. lebih kurang macam ni jugak..
kat malaysia pun banyak.. and problem yang aku hadapi..
akan keluar benda2 hitam .. mungkin dia punya kulit dah tercabut.. so brush pun kotor jugak kena kulit 2 dr belt.. and 

slot/poket bruh tu tak banyak.. aku kan banyak la sangat brush..
and ada yg antara aku beli tu. aku kena ejas and jahitkan slot2 baru sebab.. brush asyik la jatuh...

now... ermm test pakai dulu.. setakat nih puas hati.. nanti2 tak tau lah.. kekek..

price ... : p 
RM300 termasuk postage (pengsan 10 minit )

happy now.. and happy jugak nak conteng muka org.. 

hehe

1 comment:

  1. cantik....xpe pelaburan bijak tu...lagi2 barang yg kita suka & mmg nak guna

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close