Tuesday, May 19, 2015

0 Rangkuman entry bulan May

hehhe....

masuk nih dah banyak kali aku cuba taip2 buat entry,,
last2 semua entry aku dok dalam draf jew..
ada jew tak kena dengan ayat2 aku nih... hahah.. bajet sangat nih.. :p

tahun lepas pun x banyak entry yang aku taip pada bulan may..
apa pasal masuk may aku jadi malas up entry pun x tau la..
korang yang update hari2.. tiap saat and ketika...
suspek betul kat korang..
rajin betul... meh bagi ckit rajin korang tu kat aku yang sendu ayat ni... hehhehe

so summery sepanjang bulan nih..

1 may.. (hari buruh)
sebabkan cuti panjang bersambung-sambung..
aku bajet nak balik kg aku kat baling. Kedah..
aku ingat aku jer nak balik.. ramai lagi rakyat malaysia nak balik utara jugak...
Sepatutnya korang yang dekat2 tu balik la hari lain.. ehhehe
aku ni nak balik jauh tau.. :p
makanya.. perjalanan aku sepatutnya 4 or 5 jam dah jadi 9 jam... :p

15 may
Hubby punya birthday
bawak  makan kat kedai jew.. tu pun dia yang ajak
sebabkan tu birthday dia aku belanja la.. hehhe
aku beli kek jugak..
kek yang tak dew ising2 bagai..
tak dew lilin. tak dak wish tulis2 kat kek tuh..
kotak hadiah pun x berbalut.. siap ada nama aku lagi..
gemble punya bestday
bini dia buat.. tahap x romantik langsung... :p

11 May - Hari Ibu
Ermm selamat hari ibu kat semua insan bergelar ibu.. untung korang tau..
bukan semua orang leh merasa tu...

untuk  mak aku ...
sayang mak ketat2...
muahhh...muah muah

and hari2 lain yang ada dalam bulan may nih
Hari Guru
Hari Meksi (Jururawat)
Hari hari sewaktu dengannya... hehhe




so sepanjang bulan nih..
aku buat ni jew..
sebab tengah kemas area nih..
dulu tak macam nih
tapi hantu malas datang 
tetiba almari jadi ginih.. :p

so... next dah siap aku up entry..




No comments:

Post a Comment

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close