Sunday, June 7, 2015

1 Pakaian paling rare masa make-up orang..

First time ni aku join kenduri kat ganu..

kenduri ari jumaat..
jarang dah orng buat kenduri kahwin hari jumaat sekarang ni.. 
 x tau aturcara majlis macam mana.. hhehe.. 
kan sembahyang jumaat kanzz.. so blurr ckit.. hehhe


so follow jew the rule 
anak sedara bagi tugasan makeupkan dia.. 
ok lah.. ni jew lah sumbangan aku leh bagi kat dia.. kanzzzz

mula ingat nak makeup lewat la ckit. sebab majlis start lewat. kul 3.00 baru sanding....
tapi kenduri kat sini 11.00 dah sampai jemputan..
orang tua or kawan2 dtang awal.. 
nak tengok pengantin..

paling ramaj kul 12.00 ++ dah datang nak jumpa pngantin.
aku baru start makeup.. 
tu pun baru siap part mata..
foundation x lagi..tu..

ni first time la jugak aku makeup orang dengan diri sendiri x terurus..
rare gila makeup artis punya pakaian..
aku pakai t-shirt bodo.. jew..
sluar trak bottom. .singsing sampai beris..
muka comot x bermekap
tudung serabai ikat belakang jew..
dengan x mandinya....(air tak dew)
korang bayangkan kenduri air tak dew macam mana gayanya.. ermmm redho jew lah..)
ni pengalaman ngeri nih..

sep baik makeup settle dengan hasil yg super cun.. kekke..
pengantin puas hati.. walaupun aku ngeri dengan diri sendiri time tuh..

sedih sebab x leh snap pic banyak2..
camera nikon aku problem..
camera tru phone. rasa x puas ..
rasa macam x sharp
sudahnya.. ermm.. sekeping gambar time sanding pun x dew..
x dapat nak update profail..huhuh

next nyer..
gigihkan jugak snap pic by phone untuk majlis bertandang plak..
gambar tak clear sangat 
tapi bolehla  dari takdew..

untuk anak seudara aku

kalo baca nih...

selamat pengantin baru buat hazira..
selamat menjalani alam berumahtangga..
kekal bahagia sampai ke jannah

#yanajasnimakeupartis



1 comment:

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close