Monday, August 17, 2015

9 #Cerita Raya 2015 :: Last .. korang plak macam mana?

hehehe..
aku yakin dan yakin sangat.. mesti korang.. korang korang semua
penuhkan sabtu ahad dengan jemputan kan...
last day 15 hb haritu...

aku sendiri pun ada 3 jemputan

1. Umah Kak lela.. Member opis - start 4.00pm -8.00pm
2. Umah Kakta - Umah Kakak Aku - start 4.00pm- 8.00pm
3. Flat Seri Tanjung - Area Umah Aku - 8.30pm- selesai

kan.. ni aku punya jadual hehe
jemputan 1 and 2 terpaksa aku tak pergi
sebab komitmen aku  untuk aktiviti flat .. :p (komitmen la sangat ni.,selalu aku mengelat jew.. huhuh)

Rumah terbuka..
Flat Seri Tanjung.. haha
Flat umah aku memang tiap2 tahun buat aktiviti
tahun nih buat malam plak..

and pastinya aku kena rewang masak
dari pagi sampai petang..
siap masak untuk makan tengahari..


petang siapkan gerai
tapi aku ponteng jab..haha.. rehat jab
malam baru sambung .. aktiviti and kemas after settle..




jamuan ni kitaorang bajet tak ramai la orang datang
lagipun cuaca ujan petang tu..
sekali yang datang ramai .. ko
kul 8.30 start kul 9.30 dah nak abis..
kitaorang sendiri pun x sempat nak round gerai2 lain..
nak try 2 makan juadah diorang masak


disebabkan aktiviti ada cabutan bertuah...
ada duit raya untuk budak2
ada pertandingan antara gerai..
ada pertunjukan bunga api... jugak..

tu yang  jadi seronok..
yang nampak sangat happynya budak2 la..
dapat duit raya...

kejiranan korang macam mana plak..?


9 comments:

  1. meriahnya jamuan raya penutup syawal ye,,

    kami pun ada 3 jemputan sabtu hari tu

    ReplyDelete
  2. Meriah...best ada kejiranan cam tu...kat umah sy xde cegitu...sendiri2 la kalau nak buat jamuan raya...

    sabtu hari tu ada 5 jemputan raya....semua nya saya redah...mmg betul2 gantung periuk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhe.. kat seri tanjung ni memang selalu ada aktiviti..

      waooo.. 5 jemputan.. rezeki tu..

      Delete
  3. Yes, seri tanjung the best!
    bersih, JMB bagus, kejiranan pun baik..
    rindu kt seri tanjung, huuuu (T_T)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nabila pernah tinggal sana ekk
      wa.. leh bayangkan la umah yana macam mana.. kekek

      Delete
    2. Yup, sewa kt 5-4-2 kot..xigt no umh, blok n tingkat tu betul dh, hehe..
      Cantikkk umh yana, pandai deko!
      Nmpk lain n curlass sgt..

      Delete
  4. Meriahnya....seronok camni.


    Jemput singgah blog sy SPORTING MUMMY

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close