Monday, January 4, 2016

3 Entry Tahun baru 2016 : Reward

Welcome 2016... heheh
selamat tahun baru untuk rakan-rakan pembaca blog sendu aku nih.. :p

Kejab jew masa berlalu kan.. 2015 dah campak jauh dah 2  3 hari lepas... huhuh
so teruskan perjalanan 2016 dengan deretan cuti bersambung,, hehhe
awal tahun nih jadual cuti kena ejas awal.... huhu (aku la)

awal tahun orang cakap pasal azam,,
aku......... ?!@$^&**())
bukan aper... aku carry forward je azam tahun lepas bawak selali AZAM ALI tu...
and tambah apa patut untuk tahun nih..


antaranya... khas untuk my lovely customer 2016..
kite a.k. a YanaJasni Makeup top up lagi barang dapur ...
tahun nih korang pakai bobbi brows yekkk...
NARS , MAC , Laurier Mercier ... ada lagi tuh.. next kite top up lagi.. hehhe


and untuk diri sendiri..hahahha.. 

borong bantal jew..
sale wehh.. sepasang RM29.90 brand AKEMI

brand ni la yang aku cari.. like hotel selalu pakai.. 
masa nampak sale bantal brand nih kat home pro IOI Putrajaya.. sewell jab aku.. 
sebab murah..  terus beli 2 set.. tido la aku dengan bestnya .. 



ok tu jew cerita tahun baru 2016..


3 comments:

  1. Bantal Akemi memang gebu..
    wah..dah murah tu sale..

    Azam tahun ni jangan ditanya,, hahaha..sebab repeat azam tahun lepas..huhuhu

    ReplyDelete
  2. barang makeup tu yang tak menahan tu ek... jom pi shopping lagi ek

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close