Monday, February 1, 2016

3 # makeupmakeup.. Minggu ni punya cerita

Heheh
Alhamdulillah... minggu nih berjaya selesaikan job..

minggu ni, dalam jadual aku just ada 2 tempahan makeup jew..
makeup untuk 2 orang adik-adik manis nih,.



adik-adik ni request nak makeup simple jew tp diorang serahkan kat aku nak buat macam mana pun tak per. .. nak g kenduri ,sebab diorang ada tema seragam..
entah lebih kurang macam tu lah..

just kenakan lipstik sedikit pink and.. mata yg nude brown jew.. 
top tap tup tap kul 10.30 am. siap untuk 2 orang.. done untuk pagi tuh..


esoknya... (ahad)



ni last minit job.. kena jadi pengapit bidan terjun.. kekke
request makup suwet-sweet jugak.. no over dari pengantin.. kekek
so, just kenakan lipstik nude and serlah kan area mata jew.. buat ala2 makeup kajol dalam filem dilwale tuh..keekkekek.. :p (entah la jadi ke tidak..) and hijab style request nak yang jatuh tepi tuh.. entah la namanya apa.. so... ni jew. look untuk pengapit 


yang nih tak dew before and after.. lupa nak snap.. :p


pastu bersiap and kemas barang nak makeupkan thiss girl..


ni pun sama.. reqest nak makeup simple and suwettt jugak..
untuk bertunang siti tak nak nampak terlalu sarat.. 

makeup aku sekarang memang suwet je la .. keke..


untuk semua ni.. aku up kat IG aku. yana jasni.. leh la follow aku yer..
leh tengok hasil makeup yg lain2 kat sana..
untuk booking 

0193170424/whatapps










3 comments:

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close