Thursday, March 17, 2016

0 Make up Studio :: makeover masuk minggu ke-3 (hampir-2 siap )

hehhe.. im back..
ahh ahh... aku balik kampung jab..
makan kenduri
gulai batang pisang kat baling sedap ooooooooo.. :p

and sambil-sambil tu.. makeup kan sepupu aku nih haaaaa....
ada pic dalam ig aku tu..

ni masuk minggu ke-3..
hebat tak.. kah kah kah.. macam besar benar makeover nya..

korang tau..
aku tinggalkan rumah aku dengan keadaan yang ...

ermmmmmmmmmmm.... stress maq ok..

tak per lupakan bab tu
aku proceed dengan plan kerja yang tak bersiap2 lagi tuh..

so... dari kampung memang plan if sempat la nak g ikea jab
sampai sana pusing carik barang..

hampehh...

item yg aku nak tak dak.. habis ko...
ikea tengah sale kan.. habis diorang borong.. :p

so balik dengan tangan kosong ...
kali pertama balik tangan kosong nih.. heheh

mak pulak kat umah.. ikut balik bangi..
leh bawak mak jalan-jalan kononnya...
kot la dia nak ikut.. baik punya alasan malas nak g kerja... :p

pagi kul 11.00 keluar g beli barang dapur..
and beli jugak lampu untuk studio aku tuh..
lepas masak, makan kenyang-kenyang ..solat...

kul 2.00 mula.. petang nak magrib baru dapat siapkan projek tertangguh..

ehhe.. projek kecik jew,,
tapi .. lambat and leceh la jugak la..

so.. final touch , just nak deco -deco jew..
and reorganized balik barang2 dalam tu..

projek entrance pun hampir siap jugak tu.. just deko and pasang lampu jew..
hope dapat settle kan minggu nih jugak la..kot la dapat..

aku up teaser lu jab..
kalau bernasib baik  minggu depan leh buat full review .. hahah




ok bye tu jew..


No comments:

Post a Comment

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close