Monday, May 9, 2016

3 Reward diri sendiri..

Rasanya lama sangat tak menulis...
malas betul rasa
nak stat menulis balik,
mula la ayat entah apa..apa..

ok.. pertama sekali
aku nak ucap Happy Birthday to ME..hhehe
dah lama lepas pun... 24 April 2016 ..
sebabkan dah tua bangka ..
tak dew la nak ecited sangat..
cuma dok ingat ermm,, aku dah tua ekkk :p

hubby,  baik lain macam plak
siap ofer .. ayg nak g Kaison ker, ke nak g mana-mana
macam tau-tau tu tempat foverot aku.. keke..
tapi semua tu aku tolak, sebab aku rasa nak dok umah jew time tuh ..
bermalas-malasan kat umah.. minggu depan aku tuntut la..

tapi thanks to my hubby sebab belanja kite makan...:p
belikan kite kek.. jugak..

Hadiah masih pending sebab bini dia (aku la)  demand nak benda nih tahun nih..
sebulan dua sebelum birthday dah request nak nih.. hahah zalim kan.. :P


 shimono.. 
bukan untuk diri sendiri sangat la.. tapi lebih pada keperluan rumah..
umah banyak kapet.. so nak yg nih.. sebab macam best jew dalam tv tunjuk.. hehhe
review pun ok.. so.. nak kan umah yg bersih and kemas so aku diside nak benda nih.. hahah...


second..aku nak reward diri sendiri
lepas terlampau lama sangat tak bershoping untuk diri sendiri

bulan nih nekad.. aku betul-betul nak shoping sakan..
just unuk diri sendiri.. gantikan handbeg yang putus tali..
kasut yg lekang.. wallet yang terasa nak tukar.. kekke
and untuk muka kitee..

so semua aku shoping.. terasa macam orang kaya baru jew.. hoohoho


bulan ni kite niat tak nak spend sangat untuk rumah dah.. :p
ehh yer ker.. dah nak raya nih..

hehhe ok tu jew..

3 comments:

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close