Monday, October 10, 2016

0 #Dramakorea :: Scarlet Heart

ehhe... saja jer gedik arinih nak review drama terkini kat Astro 393..
sembang-sembang kosong..
tetiba jew kan...
drama nih tayang serentak kat korea and kat kita. nih ha..
so orang korea tak leh rrr nak eksyen diorang tengok dulu dari kita ker apa...
wahhh gituhhhhhh :p


aku memang suka sangat tengok cerita-cerita korea..
tambah-tambah kalo cerita yang fiksyen sikit..pastu ada aksi sikit..
lagi best kalau melibatkan sejarah-sejarah negara korea

perebutan tahta , berapa ramainya  anak-anak raja dulu-dulu
isteri , gundik .. semua la... and bonos is..
diorang ni handsome and cantik walaupun ada yg plastik.. hehhe

and kalau ada yg terlebih cantik tu..
aku rajin plak g google.. muka diorang tu original ker tak...
wahh gituh.. gigih sangat aku nih...

tapi nama aku tak hafal..
setakat suka tengok jalan cerita jew...
tak dew la fanatic sangat...

and diorang punya editing cantik sangat..
view satu2 tempat tu macam real jew aku nampak..
sebelum cerita nih.. drama the six dragon pun view dia cantik... descendants of the sun , K2, W two World editing aku bg 5 bintang...macam ko tengok flim... hhehe...





jgn lupa malam ni yer.. kul 9.00 malam..
tayangan serentak dengan korea..
saluran one HD 393
arinih episod 14.. rasanya...


ok tu jew... 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close