Tuesday, February 20, 2018

3 #rumahAzamYana :: kita sambung yang mana terbengkalai.. #project dapur

Assalammualaikum..

heheh.. ada lagi ker yang masih dok jengok blog aku ni
aku pun tak tau macam mana nak mula mengarang balik

dah beku benar nih.. lama sangat kali nih tak menaib
tahun lepas bulan julai rasanya

tahun nih, bulan dua baru nak mula berblog balik..
insyaallah.. tu perancangan aku jew..
hari kejadian tu aku tak sure la nanti...

so part mana harus aku sambung
hehhehe

berbalik kepada proses renovate dapur arituh
now dapur tu memang dah ada rupa dapur la..hhehe

kat sini jew aku tak show kat korang lagi

ok kali nih aku show okeyy.. heheh
tapi with flow gituh

ermm 15.04.2017 heheh
time nih memang dah siap dah bahagian yg sepatut siap ja la
alang-alang dah berserabut kat dapur tu
kami buat keputusan cat semula shiling diruang tamu
dengan cat yang berbaki tu.

so sepanjang hari tuh dok siap kan shiling








seperti biasa yang mengecat is tukang cat tak berbayar nih
sudi jew dengan rintihan dan bebelan bini dia ni
walaupun kengkadang aku enowing jugak bila dia buat tak tau kat aku
hahahah


gunakan sumber yang ada ja..
surat khabar tak dak.. kita pakai plastik sampah hehhe


 ok show sikit keadaan dapur time nih.. 


dah bila nak pasang kabinet nih

sabar.. jab ekk
next capter.. hhehe




3 comments:

  1. waaa... nanti jgn lupa update bila dah siap spenuhnya... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hheheh.. dah siap cara kami ja la.. insyaallah..
      terharu nih lama kami tak berblog.. tak sangka hari nih up terus ada orang komen..
      nak nangis la..

      Delete
  2. boleh share amik kontraktor mana tk

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close